Provozní doba - recepce

Pondělí 7:00 - 21:00
Úterý 7:00 - 21:00
Středa 7:00 - 21:00
Čtvrtek 7:00 - 21:00
Pátek 7:00 - 21:00
Sobota 9:00 - 21:00
Neděle 9:00 - 21:00

Veleslavínova 6, 746 01 Opava
tel: +420 553 770 970, 725 045 190
e-mail: recepce@healthpark.cz

Úvodní stránka » Aerobic » nabídka cvičebních aktivit

nabídka cvičebních aktivit

Flowin®

je nový cvičební a fitness koncept, který má svůj původ ve Švédsku. Jeho základním principem je pohyb na hladké podložce se skluzným povrchem a využití frikce (skluzu). Zátěží je vaše vlastní tělo. Flowin lze použít jak pro posilování, tak pro zlepšování stability těla, a to pro všechny věkové kategorie i úrovně kondice. Více než 300 různých cviků dokáže nahradit tradiční trénink v posilovně se závažím a umožňuje cvičit aerobik bez doskoků a zatížení kloubů.

Fitball

je příjemné cvičení na velkých balónech pro všechny věkové kategorie. Nejedná se pouze o rehabilitační cvičení, jak ukazuje tato pomůcka, která čím dál více proniká na veřejnost. Po dobu sezení na fitballu máme aktivní bederní a břišní svaly. Lidé si balón kupují domů a neví přesně co s ním. Přijďte a věnujte svému tělu pravidelné cvičení, při kterém naučíte tělo správnému držení těla.

TRX®

Jedná se o komplexní posilovací cvičení se závěsný systémem TRX. Velkou výhodou celého cvičení je, že neustále zapojujete velké množství svalových skupin a hlavně střed těla. Tím efektivně zhubnete, zpevníte celou postavu a budujete tělesnou kondici. Celý trénink bude zaměřen od základních krůčku k budování tělesné kondice. Na programu budou zařazeny kondiční tréninky – kruhové a intervalové metody a kompenzační nebo silové tréninky – posilování střed těla a protahování.

Pilates

je jedno z prvních cvičení, které propojuje tělo a mysl. Nabízí vyvážený přístup k udržení tělesné kondice, zlepšení pohybového aparátu a pohybové koordinace. Pilatesova metoda cvičení jako zdravý životní styl je jeden z nejoblíbenějších a nejúčinnějších programů. Zlepšujeme tak svalovou sílu, vytrvalost, koordinaci pohybů a dýchání. V tomto stylu mohou cvičit úplní začátečníci, kteří nikdy necvičili a samozřejmě i ti co dělají jiné druhy sportu a chtějí tělo tzv. vyladit a dostat do rovnováhy.

 

Rehabilitační pilates

V dnešní době velice žádané cvičení, ve kterém pomocí jednoduchých cviků odstraňujete svalové dysbalance, uvolňujete svalové napětí a oddalujete jednotlivé obratle páteře pro lepší funkci meziobratlových plotének. Doporučujeme toto cvičení hlavně těm, kteří máte sedavé zaměstatní, jednostranný pohyb, občas cítíte, že vaše svaly jsou zkrácené a páteř málo ohebná.

 

BODYWORK + Pilates

Dynamická, posilovací hodina pro všechny co máte potřebu na sobě pracovat. Součástí hodiny je použití pokročilých prvků z Pilates metody. Cvičení je zaměřeno na použití CORE centra pohybu.

 

Pomůcka pěnový válec

Rehabilitační pilates používá jako pomůcku pěnový válec. Toto cvičení nám zlepší koordinaci svalů, zlepší flexibilitu, zpevní svaly. Uvolnění páteře a její prodloužení. Cvičení je vhodné pro každou věkovou kategorii.


BODYSTYLING

Toto cvičení lze charakterizovat jako dynamické posilování vybraných svalových skupin celého těla s pomocí posilovacích gumiček, činek, tyčí nebo míčů. Tento způsob cvičení je ojedinělý tím, že u něj dochází ke střídání stylů cviků a rychlosti provedení.

Alpinning®

Jedná se o skupinové, zábavné a energeticky účinné cvičení na speciálních trenažérech.Tento originální program byl vytvořen pro lidi každého věku a úrovně zdatnosti, který vychází z obyčejné chůze.
Alpinning 75 min. - prodloužená hodina se zaměřením na posílení horní části těla a břišních svalů s použitím lehkého gymnastického náčiní (gumičky, tyče, činky )a pod.

Total body břicho focus

Lekce nabitá cviky na posilování hlubokých i povrchových břišních svalů a zad. Cvičíme s váhou vlastního těla, velkými míči, overbaly a gumičkami. Pevné břicho a zdravá záda nemusí být jen dřina, může to být i zábava !

BODY-WORK

dynamický trénink včetně posilování a balančních prvků v kardio zóně, 50 min. intenzivního spalování. Při hodině svaly pracují v aerobní zóně. Dochází k optimálnímu spalování tuků ve vašem těle. Posilujeme horní a dolní končetiny, břišní a hýžďové svaly, používáme i pomůcky na zvýšení náročnosti cviků. Novinkou je používání balančních prvků jako je overball a balanční plocha.

BODY BALANCE DYNAMIC

Body Balance Dynamic je dynamičtější formou lekce Body Balance spojující posilovací, protahovací a uvolňovací cviky, s využitím balančních a posilovacích pomůcek (fitball, overball, posilovací činky, gumy apod.). Pro zahřátí organismu je využito jednoduché aerobní choregrafie. Cílem je rovnováha mezi svalovými skupinami, správná pohyblivost kloubů, posílení hlubokého svalového stabilizačního systému, sprvné držení těla. Důraz je kladen na svalstvo středu těla, především svaly zádové a břišní. Lekce je vhodná pro všechny bez rozdílů věku, pohlaví, pokročilosti a fyzické zdatnosti.

BODY BALANCE

Je lekcí Body&Mild. Cílem je dosažení svalové rovnováhy, harmonizace mysli a těla. Jedná se o kompenzační způsob, jak formovat postavu, zpevnit i protáhnout svaly celého těla, zbavit se bolesti zad a kloubů, redukovat stres.

Klidné a plynulé cvičení při příjemné hdubě využívá různé techniky (balanční, pilates, yoga, power stretch) a rovněž balanční a posilovací pomůcky.

Cvičení je vhodné pro všechny, kteří mají své tělo rádi.

 

Cvičení pro těhotné

Lekce pro těhulky jsou určené pro ženy od počátku těhotenství až do porodu. Přispívají k psychické pohodě během těhotenství, kondici k porodu i k rychlému zotavení po porodu. Obě lekce se zaměřují na posilování zad, paží, svalů dna pánevního a dolních končetin a na protahování celého těla, jen každá v jiném stylu. Fitball - cvičí se zejména na velkém míči, ale i s dalšími posilovacími pomůckami.

Dance lessons

Je lekce plná tance a zábavy zaměřená na formování postavy a spalování tuků pro všechny věkové kategorie. Je to kombinace tance a posilování celého těla. Naučíte se jednoduché taneční prvky na písničky, které dobře znáte nebo se Vám lehce dostanou "pod kůži", což je nejlepší způsob jak se odreagovat a současně dostat své tělo do formy. Hodiny se vyznačují velkou pestrostí - rychlé a energické tempo je prokládáno pomalejším. Víte, že tanec je tou nejlepší psychickou terapii? :) Můžete se těšit na latinsko-americké tance (Cha-cha, Jive, aj.) moderní tance (Hip hop, Street Dance, Twerk, Zumba), břišní tance, rock and roll a spoustu dalšího. "Člověk, který netančí, nežije." Jerry Rose

Kruhový trénink nejen pro ženy

Cvičení probíhá na daných stanovištích v daném časovém úseku. Cílem je měnit tepovou frekvenci. Intenzitu a sílu cvičení si určuje cvičenec sám. Velký důraz se klade na zapojení středu těla - tzv. CORE. Velmi pestré a zábavné, ale zároveň účinné cvičení. Můžete očekávat nárust kondice a zlepšení síly, rovnováhy, koordinace, ale i redukci hmotnosti. Velký zásobník cviků a pestrost náčiní Vám zajistí pokaždé nový zážitek.

Tabata

Intervalový kondiční trénink,ve kterém se střídají dynamické a posilovací úseky. Používají se různorodé cvičební pomůcky a navíc posilujete s vlastní vahou těla..... 20 vteřin makáte a 10 vteřin pauza :)

Adresa: Veleslavínova 6, 746 01 Opava | Tel: 553 770 970 | E-mail: recepce@healthpark.cz

profil na facebooku