Skupinové lekce

„Vím, že nemusím, ale já chci!“

Nabídka aktivit

Rozpis skupinových lekcí od 01.09.2021

Alpinning

Zábavné a energeticky účinné cvičení na speciálních trenažérech, které vychází z nejpřirozenějšího lidského pohybu - chůze. Tento originální program je pro každého bez ohledu na věk a úroveň fyzické zdatnosti. Alpinning 75 min - prodloužená hodina se zaměřením na posílení horní části těla a břišních svalů s použitím lehkého gymnastického náčiní.

Body Balance

Tímto cvičením, které je inspirované jógou, tai-chi a pilates, se stanete pružnými a soustředěnými. Ucítíte opravdovou rovnováhu mezi myslí, tělem a duší. Jedná se o kompenzační způsob jak redukovat stres, formovat postavu a zbavit se bolesti zad i kloubů.

Core Training

Hlavním cílem je posílení středu těla CORE tedy „jádra“. Jde o cvičení a pohybové aktivity zaměřující se na správné držení těla a stabilizaci páteře. Proto jsou tyto lekce vhodné pro širokou veřejnost jako prevence, ale hlavně pro ty, kteří žijí sedavým způsobem života a trpí bolestmi zad.

Cvičení pro těhotné

Na kurz se mohou hlásit ženy od počátku těhotenství až do porodu. Cvičení napomáhá k psychické pohodě během těhotenství, udrží vás v dobré kondici a přispěje k rychlejšímu zotavení po porodu. Lekce jsou zaměřeny na posilování zad, paží, pánevního dna i dolních končetin a na protahování celého těla.

Kondiční pilates

Pro klienty, kteří již prošli Rehabilitačním pilatesem, nabízíme tuto obtížnější variantu. Za použití váhy vlastního těla, závěsných pásů a jiných pomůcek, vede toto posilování ke zlepšení držení těla a zpevnění core - centra. Je vhodné rovněž pro sportovce, protože ti by měli zařazovat cviky a protahování, které nejsou v jejich sportu běžné, aby tak předešli možným zraněním a přetížení svalů.

Kruhový trénink

Jde o zábavný, ale zároveň velice účinný trénink, který probíhá na předem připravených stanovištích v daném časovém úseku. Cílem je měnit tepovou frekvenci. Intenzitu a sílu cvičení si určuje každý sám. Můžete očekávat nárůst fyzické kondice, zlepšení síly, rovnováhy, koordinace, ale i redukci hmotnosti. Velký zásobník cviků a pestrost náčiní vám zajistí pokaždé nový zážitek.

Pilates

Pilatesova metoda je jedním z nejoblíbenějších a nejúčinnějších fitness programů. Jde o cvičební systém, který zlepšuje funkci svalové kontroly, flexibilitu, sílu a dýchání. Posiluje svaly celého těla, zejména však hluboké břišní, zádové a svaly pánevního dna. Veškerý pohyb vychází ze stabilního středu těla do všech periferních částí.

Pump Fit

Pokud hledáte zábavnější alternativu namísto posilovny, může být právě Pump Fit pro vás ideálním řešením. Jedná se o silově vytrvalostní trénink s použitím zátěžové tyče a nakládacích kotoučů různých hmotností. Můžete se spolehnout, že vás dostane do skvělé formy a vymodeluje postavu.

Rehabilitační pilates

V dnešní době velice žádané cvičení, ve kterém pomocí jednoduchých cviků odstraňujete svalové dysbalance a uvolňujete napětí. Zároveň oddalujete jednotlivé obratle páteře pro lepší funkci meziobratlových plotének. Doporučujeme ho těm z vás, kteří máte sedavé zaměstnání, jednostranný pohyb, občas cítíte, že vaše svaly jsou zkrácené a páteř málo ohebná.

SM systém zdravá záda

Vychází z metody MUDr. Richarda Smíška. Jde o pomalé protahovací a posilovací cviky s odporem tenkého pružného lana. Díky nim posílíte koordinaci, odstraníte svalovou nerovnováhu a stabilizujete vlastní pohyb. Cvičení probíhá ve stoje, v sedě nebo v kleku na podložce.

Tabata

Jedná se o vysoce intenzivní kardiovaskulární trénink, který ve velmi krátkém čase procvičí celé tělo, zvyšuje výkonnost a fyzickou kondici. Klíčem k efektivitě se jeví krátké intervaly odpočinku mezi jednotlivými cviky. Upozorňujeme však, že tento styl tréninku je hodně náročný a není vhodný pro úplné začátečníky.

Skupinové lekce - sál
Skupinové lekce - sál